Kaikki hyvä päättyy aikanaan ja jokainen elämänvaihe tulee loppuunsa. Lensin Ranskasta takaisiin Suomeen 12.elokuuta, eli kohta 2 kuukautta sitten. Nyt ovat edessä uudet haasteet. Kiitos Jumalalle, joka on uskollinen ja hyvä! Kiitos erirukoilijoille, jotka olivat rinnallani lähetysharjoitteluni aikana! Kiitos sinulle, joka kävit lukemassa kirjoituksiani! Herran siunausta elämääsi!
All good things come to an end and each phase of life has an end point. I flew back to Finland on the 12th of August and I have been back home for almost 2 moths. New challenges await. I thank God, who is faithful and good! I thank the people who prayed for me during my missionary practise! I thank you who came here to read my thought! God bless you!
Maanantaina 10.elokuuta sain olla saattamassa rakkaat veljet, Christianin ja Jeanin, matkalle kohti Ukrainaa. Minä pakkasin samaan aikaan laukkujani. Nyt miehet ovat tulleet jo takaisin Ranskaan ja he kertovat Jumalan siunanneen Gospel Vision-kiertueen. Moni ihminen antoi elämänsä Jeesukselle ja vielä useampi kuuli hänestä, joka on muuttanut sekä minun että näiden miesten elämän.
Monday the 10th of August I got to send our dear brothers, Christian and Jean, to Ukraine. At the same time I was packing my suitcases. Now these men have come back to France and they tell how God blessed the Gospel Vision tour. Many people gave their lives to Christ and even more numerous were the people who heard of him, who has changed both my life and the life of these men.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti